Ηλεκτρονική τιμολόγηση. Είστε έτοιμοι;

Από 1ης Ιανουαρίου 2012 έχει ξεκινήσει η εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων. Αυτό σημαίνει πως θα μπορείτε να εκδίδετε παραστατικά χωρίς να τα τυπώνετε σε χαρτί αλλά αποθηκεύοντας τα σε αρχεία (πχ pdf) και να τα στέλνετε στους παραλήπτες.

Ο ηλεκτρονικός τρόπος διαχείρισης και διακίνησης των παραστατικών απευθύνεται σε κάθε είδους επιχείρηση που εκδίδει παραστατικά και περιλαμβάνει και συναλλαγές με το δημόσιο. Τα οφέλη από την εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος μπορούν εύκολα να εντοπιστούν και η υλοποίηση του είναι πολύ απλή.

Πλεονεκτήματα:

  • μείωση κόστους
  • άμεση εξυπηρέτηση πελατών
  • ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
  • γρηγορότερη αναζήτηση στο αρχείο
  • δυνατότητα πιστοποίησης εγκυρότητας
  • δυνατότητα αποστολής των παραστατικών εκ νέου
  • εξασφάλιση παράδοσης-παραλαβής παραστατικού

Το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης Boss είναι δοκιμασμένο και έτοιμο να λειτουργήσει με την ηλεκτρονική τιμολόγηση.

Για να εξασφαλίσετε ακόμη περισσότερη ασφάλεια στις συναλλαγές σας μπορείτε να πιστοποιείτε την εγκυρότητα και προέλευση των ηλεκτρονικών σας εγγράφων χρησιμοποιώντας πιστοποιητικά ασφαλείας της DigiCert για έγγραφα.